Reisplanner metro werkt niet goed
Bij het plannen van reizen met de metro, wordt er ten onrechte gemeld dat er ritten vervallen zijn die wél rijden. Alle metro's rijden volgens dienstregeling.
sluiten

Klantenservice

Klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0900 - 80 11

(gebruikelijke belkosten) 

Van maandag t/m zaterdag 8.00 - 19.00 uur 
Niet op zondag en de nationale feestdagen: Goede Vrijdag, 2e Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, 2e Pinksterdag, 1e en 2e Kerstdag en Nieuwjaarsdag.

Vragen via Twitter: @GVB_klanten
Van maandag t/m zaterdag 8.00 - 19.00 uur 

Stuur ons een Whatsapp bericht

Je kunt je vraag ook via Whatsapp aan ons stellen via tel.06 83 09 91 89.
We beantwoorden appjes van maandag t/m zaterdag van 08.00 - 19.00 uur.

Behandeltermijnen

Vragen en klachten
Wij streven ernaar om binnen 3 werkdagen een reactie te geven op je vraag of klacht .

Restitutie (geld terug vragen)
We streven ernaar om binnen 3 werkdagen een reactie te geven op je ingediende restitutie-aanvraag.  

Bezwaar proces verbaal
Wij streven ernaar je reactie op het proces-verbaal binnen 28 werkdagen te beantwoorden. 

Niet tevreden over onze klachtafhandeling?

Als je niet tevreden bent over onze klachtafhandeling dan kun je met je klacht terecht bij de OV Ombudsman. Daarnaast is er ook nog de Geschillencommissie Openbaar Vervoer. 

Meer informatie over de OV Ombudsman en de Geschillencommissie.