Storing reisinfo website GVB

Beste reiziger,

Door een systeemstoring zal de GVB website geen actuele reisinfo vertonen.

Maak gebruik van Twitter om op de hoogte te blijven van de actuele verstoringen.

Wij proberen dit probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

sluiten

Klantenservice

Klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0900 - 80 11

(gebruikelijke belkosten) 

Van maandag t/m zaterdag 8.00 - 19.00 uur 
Niet op zondag en de nationale feestdagen: 2e Paasdag, Koningsdag, Hemelvaart, 2e Pinksterdag, 1e en 2e Kerstdag en Nieuwjaarsdag.

Vragen via Twitter: @GVB_klanten
Van maandag t/m zaterdag 8.00 - 19.00 uur 

Stuur ons een Whatsapp bericht

Je kunt je vraag ook via Whatsapp aan ons stellen via tel. 06 8309 91 89
We beantwoorden appjes van maandag - zaterdag van 08.00 - 19.00 uur. 

Behandeltermijnen

Vragen en klachten
Wij streven ernaar je vraag binnen 5 werkdagen en je klacht binnen 15 werkdagen te behandelen.

Restitutie
We streven ernaar je ingediende restitutie-aanvraag binnen 15 werkdagen te behandelen. Je ontvangt bericht of je aanvraag is toegewezen of afgewezen. 

Bezwaar proces verbaal
Wij streven ernaar je reactie op het proces-verbaal binnen 28 werkdagen te beantwoorden. 

Niet tevreden over onze klachtafhandeling?

Als je niet tevreden bent over onze klachtafhandeling dan kun je met je klacht terecht bij de OV Ombudsman. Daarnaast is er ook nog de Geschillencommissie Openbaar Vervoer. 

Meer informatie over de OV Ombudsman en de Geschillencommissie.