Klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0900 - 80 11
(gebruikelijke belkosten)
Van maandag t/m zaterdag 8.00 - 19.00 uur
Niet op zondag en de nationale feestdagen: 2e Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, 2e Pinksterdag, 1e en 2e Kerstdag en Nieuwjaarsdag.
Vragen via Twitter: @GVB_klanten
Van maandag t/m zaterdag 8.00 - 19.00 uur.
Stuur ons een Whatsapp bericht
Je kunt je vraag ook via Whatsapp aan ons stellen via tel. 06 83 09 91 89.
We beantwoorden appjes van maandag t/m zaterdag van 08.00 - 19.00 uur.
Waar kunnen we je mee helpen?
Voor de volgende vragen kun je gebruikmaken van het formulier.
Behandeltermijnen
Vragen en klachten
Wij streven ernaar om binnen 3 werkdagen een reactie te geven op je vraag of klacht
Restitutie (geld terug vragen)
We streven ernaar om een reactie te geven op je ingediende restitutie-aanvraag.
Bezwaar proces verbaal
Wij streven ernaar je reactie op het proces-verbaal binnen 28 werkdagen te beantwoorden.
Niet tevreden over onze klachtafhandeling?
Als je niet tevreden bent over onze klachtafhandeling dan kun je met je klacht terecht bij het Klachtenloket Openbaar Vervoer. Daarnaast is er ook nog de Geschillencommissie Openbaar Vervoer.
Meer informatie over het Klachtenloket Openbaar Vervoer en de Geschillencommissie.