Klantenservice

Klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0900 - 80 11

(gebruikelijke belkosten) 

Van maandag t/m zaterdag 7.30 - 20.00 uur 
Niet op zondag en de nationale feestdagen: 2e Paasdag, Koningsdag, Hemelvaart, 2e Pinksterdag, 1e en 2e Kerstdag en Nieuwjaarsdag.

Vragen via Twitter: @GVB_klanten
Van maandag t/m zaterdag 8.30 - 19.00 uur

Stuur ons een Whatsapp bericht

Heb je vragen over de Noord/Zuidlijn, het vernieuwde OV-netwerk of de nieuwe dienstregeling?
Stuur ze via 
Whatsapp tel. 06 8309 91 89
We beantwoorden appjes van maandag - zaterdag van 09.00 - 19.00 uur.

Wat kunnen we voor je doen?

Vul het juiste formulier in en we helpen je snel.
 

Behandeltermijnen

Vragen en klachten
Wij streven ernaar je vraag binnen 5 werkdagen en je klacht binnen 15 werkdagen te behandelen.

Restitutie
We streven ernaar je ingediende restitutie-aanvraag binnen 15 werkdagen te behandelen. Je ontvangt bericht of je aanvraag is toegewezen of afgewezen. 

Bezwaar proces verbaal
Wij streven ernaar je reactie op het proces-verbaal binnen 28 werkdagen te beantwoorden. 

Reisnieuws