Klantenservice

Klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0900 - 80 11

van maandag t/m zaterdag 9.00 - 19.00 uur. 
20 cent per gesprek + je gebruikelijke belkosten 

 

Wat kunnen we voor je doen?

Vul het juiste formulier in en we helpen je snel.
 

Behandeltermijnen

Vragen en klachten
Wij streven ernaar je vraag binnen 5 werkdagen en je klacht binnen 15 werkdagen te behandelen.

Claim
We streven ernaar je ingediende claim binnen 15 werkdagen te behandelen. Je ontvangt bericht of je claim is toegewezen of afgewezen. 

Bezwaar proces verbaal
Wij streven ernaar je reactie op het proces-verbaal binnen 28 werkdagen te beantwoorden. 

Reisnieuws

  • Dienstregeling op 4 en 5 mei

    3 mei 2017
    Reisnieuws
    Op donderdag 4 mei zijn er diverse omleidingen vanwege de Dodenherdenking. Om 20.00 uur staan al onze voertuigen twee...
  • Liften op metrostations voorzien van geursysteem

    1 april 2017
    Nieuwsbericht, Reisnieuws
    Nadat GVB vorig jaar is gestart met het aanbrengen van geursystemen in de oude liften van de oostlijn, zijn nu ook alle liften...