sluiten

Klantenservice

Klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0900 - 80 11

(gebruikelijke belkosten) 

Van maandag t/m zaterdag 8.00 - 19.00 uur 
Niet op zondag en de nationale feestdagen: Goede Vrijdag, 2e Paasdag, Koningsdag, 1 mei Dag van de Arbeid, 5 mei Bevrijdingsdag, Hemelvaartsdag, 2e Pinksterdag, 1e en 2e Kerstdag en Nieuwjaarsdag.

Vragen via Twitter: @GVB_klanten
Van maandag t/m zaterdag 8.00 - 19.00 uur 

Sinds maandag 30 maart zijn wij in verband met de corona-maatregelen bereikbaar van: maandag t/m vrijdag: 8.30 - 17.00 uur.

Deze openingstijden gelden voor contact per telefoon, Whatsapp, Twitter, Facebook of online formulieren.
De wachttijden aan de telefoon zijn langer dan je van ons gewend bent. Wij vragen daarvoor je begrip.

Stuur ons een Whatsapp bericht

Je kunt je vraag ook via Whatsapp aan ons stellen via tel. 06 8309 91 89
We beantwoorden appjes van maandag - vrijdag van 08.30 - 17.00 uur. 

Behandeltermijnen

Vragen en klachten
Wij streven ernaar je vraag binnen 5 werkdagen en je klacht binnen 15 werkdagen te behandelen.

Restitutie
We streven ernaar je ingediende restitutie-aanvraag binnen 15 werkdagen te behandelen. Je ontvangt bericht of je aanvraag is toegewezen of afgewezen. 

Bezwaar proces verbaal
Wij streven ernaar je reactie op het proces-verbaal binnen 28 werkdagen te beantwoorden. 

Niet tevreden over onze klachtafhandeling?

Als je niet tevreden bent over onze klachtafhandeling dan kun je met je klacht terecht bij de OV Ombudsman. Daarnaast is er ook nog de Geschillencommissie Openbaar Vervoer. 

Meer informatie over de OV Ombudsman en de Geschillencommissie.