Klantenservice

Klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0900 - 80 11

van maandag t/m zaterdag 9.00 - 19.00 uur. 
20 cent per gesprek + uw gebruikelijke belkosten 

 

Wat kunnen we voor u doen?

Vul het juiste formulier in en we helpen u snel.
 

Behandeltermijnen

Vragen en klachten
Wij streven ernaar uw vragen binnen 5 werkdagen en uw klachten binnen 15 werkdagen te behandelen.

Claim
We streven ernaar uw ingediende claim binnen 15 werkdagen te behandelen. U ontvangt bericht of uw claim is toegewezen of afgewezen. 

Bezwaar proces verbaal
Wij streven ernaar uw reactie op het proces-verbaal binnen 28 werkdagen te beantwoorden. 

Reisnieuws

  • GVB experimenteert met servicebalie op tram

    16 januari 2017
    Nieuwsbericht, Reisnieuws
    De komende maanden experimenteren we met een servicebalie in plaats van de conducteurscabine. Persoonlijk contact wordt...
  • Geen contant geld meer in de nachtbus

    16 januari 2017
    Reisnieuws
    Vanaf 1 februari kun je in de GVB nachtbussen niet meer met contant geld een kaartje kopen. De reden hiervoor is dat we...