Compensatie metrostoring

U kunt uw extra gemaakte reiskosten gemakkelijk en snel terugvragen door ons klachtformulier in te vullen. Om de afhandeling zo soepel mogelijk te laten verlopen vragen wij u om het formulier op volgende manier in te vullen:

 
Betreft > Dienstregeling
Met betrekking tot > Uitval
Vervoer soort > Metro
Wagennummer > niet nodig
Wel/geen reactie > Wel

Omschrijvingsveld:
We vragen u hier de volgende gegevens in te vullen
  1. Start uw omschrijving met ‘Compensatie uitval metro’.
  2. De alternatieve reis die u gemaakt heeft waarvoor u compensatie aanvraagt. Bijv “Van Bijlmer Arena naar Amsterdam Centraal Station met NS”.
  3. De kosten die u heeft gemaakt waarvoor u compensatie vraagt.
  4. Het IBAN nummer waarop wij het restitutie bedrag kunnen storten.

Bijlage > Scans of foto van bonnetjes en/of kaartjes/tickets graag hier uploaden.
Persoonlijke  gegevens > Vul hier in ieder geval de verplichte gegevens voornaam, achternaam, geslacht, telefoonnummer en e-mailadres in.

Wij gebruiken de door u ingevulde gegevens enkel om uw aanvraag snel te kunnen afhandelen.
Als u uw aanvraag niet digitaal kunt versturen, kunt u bovenstaande gegevens en bonnetjes zonder postzegel sturen naar GVB Klantenservice, Antwoordnummer 10082, 1000 PA Amsterdam.

Bekijk een voorbeeld van een juist ingevuld klachtformulier (pdf)

Heeft u nog vragen?

Voor vragen kunt u terecht bij onze klantenservice,  0900 - 80 11
van maandag t/m zaterdag 9.00 - 19.00 uur.
20 cent per gesprek + uw gebruikelijke belkosten.

U kunt uw vraag ook digitaal stellen via het vraagformulier