Abonnement advies

Op dit moment is onze abonnementen adviseur even niet beschikbaar. Hij wordt namelijk vernieuwd. Medio juni vind je hier een verbeterde versie. 
Kun je zo lang niet wachten, ga dan naar 9292.nl voor een advies.

Je jaarabonnement stopzetten of wijzigen

Wil je je jaarabonnement stopzetten dan kan dit. Je moet het abonnement van je OV-chipkaart laten verwijderen bij de vervoerder waar je het abonnement hebt gekocht. Bij GVB kan dit bij de Service & Tickets vestigingen. Doe dit voor de datum waarop een nieuwe abonnementsmaand ingaat, anders betaal je weer een nieuwe maand. Dus loopt je abonnement de 15e af, zet het dan uiterlijk de 14e stop. Mocht je vooraf hebben betaald dan ontvang je het resterende bedrag terug.

Als je je centrumzone of sterwaarde wil wijzigen dan kan dit per begin van de volgende maand. Dus loopt je abonnement vanaf de 15e dan kun je een nieuwe sterwaarde of centrumzone vanaf die datum in laten gaan. De resterende looptijd van je jaarabonnement reis je dan met een gewijzigde zone of sterwaarde. Als het nieuwe abonnement goedkoper is, koop je een nieuw abonnement met de juiste specificaties en krijg je geld terug op je bankrekening.