Nieuws

  • Reizigers kiezen beste verbetering 2017

    29 december 2017
    Nieuwsbericht
    De beste verbetering van 2017 is volgens de reizigers het plaatsen digitale reisinfoschermen bij meer dan 500 haltes. Met 46% van de stemmen staat deze kwaliteitsverbetering ruim bovenaan. Op een gedeelde tweede plaats met elk 10% staan muziek...
  • GVB trams krijgen nieuwe servicebalie

    5 december 2017
    Nieuwsbericht, Reisnieuws
    Alle conducteurscabines in trams worden vervangen door een servicebalie. Deze servicebalie draagt significant bij aan het contact tussen conducteur en reiziger, zo bleek uit een proef die we in de afgelopen maanden deden op lijn 1 en 2. Reizigers voelen...
  • Antwoord op álle vragen in OV Servicewinkel

    1 juni 2015
    Nieuwsbericht, Reisnieuws
    Vanaf vandaag kunnen reizigers kunnen bij de OV Servicewinkel terecht voor alle vragen over elke trein, bus, tram, metro of veerpont. Doorverwijzen naar een ander loket of een website voor een vraag over bijvoorbeeld een overstap of...
  • GVB servicepunten in winkels

    18 maart 2015
    Nieuwsbericht, Reisnieuws
    GVB introduceert een aantal servicepunten in winkels dicht bij de reiziger. Alle GVB producten en OV chiphandelingen konden al via de webwinkel worden geregeld. De behoefte aan persoonlijke service en betalen met contanten blijkt echter nog groot....